۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

یک کشتی انگلیسی در سواحل یونان غرق شد

یک کشتی انگلیسی در سواحل یونان غرق شد
یک فروند کشتی گردشگری با پرچم انگلیس صبح امروز به وقت محلی در امتداد سواحل یونان غرق شد تمامی ۱۷ سرنشین آن نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۹۰۶۱۶

به گزارش مانا به نقل از خبرگزاری فارس، یک فروند کشتی با پرچم انگلیس امروز (پنجشنبه) در سواحل جرایر یونان غرق شد.

در حالی که گزارش‌های اولیه حاکی از نامعلوم بودن سرنوشت ۱۷ مسافر این کشتی بود، شبکه «اسکای نیوز» گزارش کرد که تمامی مسافران کشتی گردشگری انگلیس نجات یافتند.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گزارش کرد، گارد ساحلی یونان گفته، چند کشتی و یک فروند بالگرد نیروی دریایی یونان برای جستجوی هفده سرنشین کشتی انگلیسی به محل حادثه اعزام شده‌ است.

شبکه سی ان ان نیز در این خصوص گزارش کرد که سه قایق گشت دریایی، یک کشتی نیروی دریایی و یک بالگرد نیروی هوایی به همراه کشتی مسافربری «سی جت ۲» (Sea Jet ۲) به محل اعزام شده‌ است.

بنا به گفته گارد ساحلی، حادثه فوق در شانزده مایلی شمال غربی «میلوس» بین «آنتیمیلو» و «فالکونرا» در میان وزش باد به وقوع پیوسته است.

روزنامه «دیلی استار» نیز در خصوص این حادثه گزارش کرد که یک فروند قایق گردشگری با پرچم انگلیس و هفده مسافر در سواحل یونان غرق شد.

طبق این گزارش، بامداد امروز (پنجشنبه) به وقت محلی گزارش‌هایی در خصوص غرق شدن قایقی در سواحل جزیره میلوس یونان به مسئولان بندری اعلام شد اما تاکنون علت یا نحوه واژگونی قایق مذکور نامشخص است.

پیش از شبکه خبری ۲۴/۷ گزارش کرد که قایق فوق حامل پرچم انگلیس بوده است و سرنوشت مسافران این کشتی هنوز نامعلوم است و عملیات جستجو و نجات آن‌ها همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار