۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
به زودی صورت می‌گیرد؛

آغاز فعالیت کشتی تفریحی پرنسس با ظرفیت ۷۰۰ نفر در خلیج فارس

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، گفت: کشتی تفریحی پرنسس با ظرفیت ۷۰۰ نفر به زودی فعالیت خود را بین بنادر استان و در فاز دوم بین استان‌های خوزستان و هرمزگان آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۷
آغاز فعالیت کشتی تفریحی پرنسس با ظرفیت ۷۰۰ نفر در خلیج فارس
 
محمد حسین ارسطوزاده در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: کشتی تفریحی پرنسس با ظرفیت ۷۰۰ نفر در چهار طبقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی خریداری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: کشتی پرنسس با طول ۶۰ متر و عرض ۱۵ متر و دارا بودن چهار طبقه و سالن مسقف پذیرایی و فضای باز طبقات بالاتر، می‌تواند زمینه را برای برگزاری همایش، سمینار، تور گردشگری دریایی و جشن‌های مختلف بر روی آب‌های خلیج فارس فراهم کند.

وی در ادامه گفته‌های خود تصریح کرد: این کشتی به زودی فعالیت خود را در فاز نخست بین بنادر استان بوشهر آغاز خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول در استان بوشهر، کار تعویض پرچم برای این شناور در حال انجام است و به زودی شاهد نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران روی این کشتی خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: کشتی پرنسس زمینه را برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی و دولتی در آب‌های خلیج فارس فراهم می‌کند که یک حرکت ارزشمند در راستای توسعه گردشگری دریایی استان خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر همچنین تاکید کرد: فاز دوم فعالیت این شناور، سفر دریایی به استان‌های خوزستان و هرمزگان خواهد بود که با فراهم شدن شرایط مناسب انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان بوشهر از هیچ تلاشی برای رونق گردشگری دریایی استان فروگذار نخواهند بود، اذعان داشت: در این میان فعالیت کشتی پرنسس نیز نقش بسیار مهمی در تحقق این مهم خواهد داشت.

ارسطوزاده، اذعان داشت: با توجه به امکانات تفریحی مناسب این شناور، دستگاه‌های اجرایی استان باید با همکاری و تعامل، زمینه را برای توسعه گردشگری دریایی بوشهر فراهم کرده و به تداوم این موضوع کمک کنند.

این مقام مسئول در استان بوشهر، بیان داشت: فعالیت این کشتی گردشگری با توجه به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی، می‌تواند در مسیر توسعه گردشگری دریایی نقطه مثبتی باشد و به این موضوع کمک کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار