۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

گسترش بازار آنلاین کانتینر‌های دست دوم

با گسترش بازار آنلاین کانتینر‌های خالی دست دوم، کانتینر‌ها پس از تخلیه در بنادر و ترمینال‌ها در همان مکان بدون انتقال به شهر یا کشور دیگری بلافاصله به مشتری دیگری فروخته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۶
گسترش بازار آنلاین کانتینر‌های دست دوم
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ "Aad Storm" مدیر‌عامل Eveon Containers در این زمینه گفت: با توجه به اینکه دسترسی صاحبان کالا به کانتینر‌های دست دوم با توجه به شرایط کرونایی در برخی از  کشور‌ها کمتر شده است و متاسفانه خرید و فروش این قبیل کانتینر‌ها توسط دلالان با قیمت گزاف صورت می‌گیرد به همین جهت این شرکت بازار داخلی خود را از اروپا به سمت آمریکا و سایر قاره‌ها گسترش داده است.  

وی افزود: بر این اساس صاحبان کالا با مراجعه به سایت این شرکت و یا سایت آمازون هر لحظه می‌توانند کانتینر‌های تخلیه شده در ترمینال‌های کانتینری را ردیابی کرده و بر اساس قیمت آنلاین آن را خریداری و تملک کنند. به تعبیر دیگر صاحبان کالا بدون اینکه مسافتی را طی کنند صاحب کانتینر خالی دست دوم می‌شوند و پس از جابه‌جایی کالا از طریق این شرکت آن‌ها را به فروش برسانند.

وی افزود: معاملات کاملاً به صورت تلفنی و اینترنتی انجام می‌شود و در هر مکانی که شخص اراده کند در صورت موجود بودن کانتینر دستِ دوم در اختیار وی  قرار می‌گیرد. البته شخص می‌تواند نسبت به رزرو کانتینر نیز اقدام کند.

وی  یاد‌آور شد: این طرح ابتدا در آلمان و اتریش راه‌اندازی شد که پس از کسب موفقیت در حال حاضر توسط یک شرکت استارتاپ نوپای هلندی  مدیریت می‌شود و هدف آ‌ن پشتیبانی از پروژه‌های زیست محیطی و کاهش CO۲ می‌باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه برخی صاحبان کالا جعبه‌های خالی کانتینر دستِ دوم را به قیمت بالا خریداری می‌کنند تلاش ما بر این است که کانتینر‌های دستِ دوم با حداقل قیمت به دست مصرف کننده برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار