۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

کشف بیش از ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندر گناوه

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف سه فروند شناور، از کشف بیش از ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های حوزه استحفاظی شهرستان گناوه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۱
کشف بیش از ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندر گناوه
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر سرهنگ منصور رضا عزیزی از کشف کالای قاچاق در آب‌های بندر گناوه خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با رصد و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان ساحلی بندر گناوه موفق شدند سه فروند شناور در حوزه دریایی این شهرستان که حامل کالای قاچاق بود را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور‌های یاد شده، ۹۰ دستگاه کولر گازی، چهار دستگاه لیفتراک و ۷۸۸ هزار کیلوگرم مواد شیمیایی را که به‌ صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور حمل شده بود، کشف کردند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهربا بیان اینکه در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شده تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده حدود ۶۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ عزیزی گفت. دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان بوشهر و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان تنگ خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار