۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

مرز‌های دریایی و زمینی خوزستان کنترل می‌شوند

مرز‌های دریایی و زمینی خوزستان کنترل می‌شوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کنترل شدید مرز‌های زمینی و دریایی خوزستان خبر داد و گفت: هدف از این کار شناسایی افراد مبتلا به کرونا و جلوگیری از انتشار نوع دلتا کرونا در خوزستان است.
کد خبر: ۹۰۲۲۶

به گزارش مانا؛ دکتر فرهاد ابول نژادیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اگر تست یک سرنشین از کشتی‌های ورودی به بندرگاه های خوزستان مثبت شود تمام کشتی قرنطینه می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ خدمه‌ای از کشتی‌های ورودی به بنادر خوزستان حق خروج از بندرگاه را ندارد افزود: هم اکنون شش کشتی در بندرگاه های خوزستان ایزوله هستند.

وی ادامه داد: همکاران ما به صورت مستمر در حال انجام تست از خدمه کشتی‌ها هستند، تا از ورود افراد مبتلا به کرونای هندی به خوزستان جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنین آزمایشگاه‌های تست کرونا در مرزهای زمینی مستقر هستند و مراقبت به شدت در حال انجام است.

وی افزود: از مردم خوزستان تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی را به طور جدی رعایت کنند تا روند نزولی بیماری همچنان ادامه داشته باشد.

هفته گذشته از ۲۹۸ سرنشین و خدمه کشتی‌های ورودی به بندرگاه‌های خوزستان که تبعه هند و پاکستان بودند، تست پی.سی.آر گرفته شد که تست ۲۴ نفر از این تعداد مثبت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار