۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

قرارداد ۷۰۰ میلیون دلاری اجارۀ کشتی توسط بزرگترین خط کشتیرانی چین

شرکت چند ملیتی Seaspan قرار‌داد اجارۀ ۱۷ کشتی کانتینری را به منظور تقویت خطوط بین‌المللی با شرکت کاسکو چین را به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار امضا کرد.
کد خبر: ۹۰۲۲۵
قرارداد ۷۰۰ میلیون دلاری اجارۀ کشتی توسط بزرگترین خط کشتیرانی چین
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ براساس این قرارداد  شرکت کاسکو ۱۷ کشتی کانتینربر با ظرفیت ۱۱۷ هزار و ۷۰۰ TEU برای فعالیت‌های بین‌المللی در اختیار شرکت Seaspan قرار می‌دهد.

براساس این گزارش Bing Chen مدیرعامل شرکت Seaspan در این زمینه گفت: این شرکت برای رفع مشکلات وارد قرارداد با بزرگترین خط کشتیرانی چین برای اجاره ۱۷ کشتی شد که آن را نقطۀ عطفی در فعالیت‌های این شرکت قلمداد می‌کنیم.

وی گفت: قرار است کشتی‌ها به مرور تا سال ۲۰۲۷ در اختیار این شرکت قرار گیرد.

وی یاد‌آور شد: اعتقاد دارم شرکت Seaspan به منظور رفع مشکلات حمل بار و پاسخ به  نیاز مشتریان دست به چنین قراردادی زد که احتمال تمدید آن نیز وجود دارد.

وی خاطر نشان ساخت: علاوه بر اجارۀ این کشتی‌ها دو کشتی سایز بزرگ ۱۲۰۰۰ TEU نیز به یک شرکت بزرگ کشتی‌سازی سفارش دادیم که قرار است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ تحویل شود.

وی در پایان گفت: این همکاری خلاقانه با شرکت کاسکو می‌تواند به تقویت تیم باتجربه و تکمیل پلتفرم‌های خدمات رسانی به منظور جلب اعتماد مشتریان کمک کند.

شایان ذکر است شرکت چندملیتی Seaspan با بیش از ۵۲۰۰ نفر عضو در دفاتر کشور‌ها از جمله هنگ‌کنگ، کانادا، هند و با داشتن ۱۲۷ کشتی فعالیت می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار