۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

دو پروژه بزرگ مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار

دو پروژه بزرگ مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: دو پروژه بزرگ مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در چابهار در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها تاثیر بسزایی در تسهیل و تسریع تردد و کاهش زمان و قیمت تمام شده کالا و توسعه بندر چابهار خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۰۸۷

دو پروژه بزرگ مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار

به گزارش مانا، بهروز آقایی با بیان اینکه احداث بخشی از پروژه کریدور لجستیکی بندر چابهار به طول ۱۸ کیلومتر در دست اجراست اظهار داشت: این پروژه از پروژه های بزرگ زیرساختی است که در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار از حد فاصل درب شرقی بندر شهید بهشتی تا پلیس راه جکیگور در دست اجراست.
آقایی افزود: اجرای این پروژه در ابتدای کریدور شمال - جنوب علاوه بر کاهش قیمت تمام شده کالا در تسریع زمان رسیدن کالا از بندر شهید بهشتی به مقاصد مورد انتظار تاثیر بسزایی خواهد داشت و می تواند عملاً نقش اساسی در کریدور شمال - جنوب ایفا نماید.
وی، تسهیل تردد و کاهش ترافیک بار خروجی از بندر، اتصال طرح توسعه بندر شهید بهشتی به شبکه راه و راه آهن اصلی، جلوگیری از تصادفات و تعارضات حمل و نقل شهری، ایجاد مسیر کریدور خطوط انتقال مواد نفتی و پتروشیمی و استانداردسازی مسیرهای ورودی بندر شهید بهشتی را از اهداف ایجاد کریدور لجستیکی عنوان کرد و گفت: این پروژه در طول مسیر ۲۶۰۰ متر و عرض ۹۵ متر طرح ریزی که تاکنون ۳۶۰۰۰ متر مکعب حجم خاک‌برداری و ۳۰هزار متر مکعب خاک‌ریزی آن انجام شده است.
به گفته وی این کریدور با تعداد دو دستگاه تقاطع غیر همسطح در شش قطعه بزرگراه اجرا می گردد که به منظور ترانزیت کالا و مسیر تردد کامیون ها و در مسیر خط راه آهن طراحی و دارای شش باند کُندرو و خیابان ساحلی برای تردد عمومی و ایمن مردم و مجزا از مسیر تردد کامیون های حمل کالا است که دسترسی به نقاط شهری و سواحل را فراهم می کند. آقایی در ادامه اظهار کرد: پروژه پارک ساحلی بهاران نیز در مساحت ۱۰۰ هکتار از پارک های اصلی شهرستان چابهار است که در پسکرانه بندر احداث می شود و مراحل اجرای خیابان آن توسط اداره کل بنادر و دریانوردی در دست اجرا است.
به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی استان این پروژه نیز به جهت مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و بعد از اجرای کریدور لجستیکی به سطحی از زیرساخت و خیابان کشی و زیباسازی خواهد رسید که زیبنده شهرستان چابهار باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار