۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

واکسینه شدن دریانوردان اولویت اول هند

هند واکسیناسیون دریانوردان و خانواده‌های آنان را در اولویت قرار داده و از همۀ آنان خواسته در اولین فرصت نسبت به واکسینه شدن اقدام کنند‌.
کد خبر: ۹۰۰۸۴
واکسینه شدن دریانوردان اولویت اول هند
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ وزارت بنادر و کشتیرانی هند طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد از آنجایی‌که هند نقش بسزایی در صنعت دریایی جهان دارد به همین جهت واکسینه شدن دریانوردان و خانواده‌هایشان را در اولویت اول قرار داده  است.

وی با اشاره به اینکه شش بندر بزرگ هند برای واکسینه شدن دریانوردان اختصاص یافته یاد‌آور شد: در حال حاضر  مدت زمان واکسینه کردن هندی‌ها بین دوز اول و دوم از ۸۴ روز به ۲۸ روز کاهش یافته به همین جهت فراخوان دریایی‌ها با بهره گیری از روش‌های جدید انجام می‌شود.

"Chirag Bahri" مدیر‌عامل اتحادیۀ دریایی هند گفت: دولت هند تصمیم جدی دارد تا نسبت به واکسینه شدن دریانوردان و خانواده‌های آنان اقدام کند تا صنعت دریایی این کشور دچار مشکلات بیشتری نشود.

وی افزود: کمک‌های بین‌المللی زیادی در رابطه با نحوۀ مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ به عمل آمده و به همین جهت اجازه نخواهیم داد دریانوردان بدون واکسینه شدن به کشتی‌ها اعزام شوند از سوی دیگر دریانوردانی که از کشور‌های دیگر به بنادر وارد می‌شوند بلافاصله تحت قرنطینه و واکسیناسیون قرار می‌گیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار