۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی استان بوشهر:

شش خدمه موتور لنج باری در خلیج‌فارس از خطر مرگ نجات یافتند

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی آبگرفتگی یک فروند لنج تجاری در خلیج‌فارس عملیات امداد و نجات انجام شد و شش خدمه این شناور از خطر مرگ نجات یافتند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶
شش خدمه موتور لنج باری در خلیج‌فارس از خطر مرگ نجات یافتند
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به اعلام اضطرار از سوی لنج تجاری در خلیج‌فارس اظهار داشت: در پی تماس موتور لنج باری که در مسیر دوبی به‌سمت بندر لاور در استان بوشهر در حال تردد بود با مرکز کنترل دریایی لاور مبنی بر جدا شدن قسمتی از چوب بدنه موتور لنج و آبگرفتگی شدید شناور، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد و شناور ناجی ۱۸ بهمراه شش عدد پمپ تخلیه آب به موقعیت اعزام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرافزود: با رسیدن شناور ناجی ۱۸ به موقعیت موتور لنج حادثه دیده به سرعت عملیات تخلیه آب انجام شد و با مساعد شدن شرایط شناور و با اسکورت ناجی ۱۸ به‌سمت بندر لاور حرکت کرده در اسکله بندر لاور پهلو داده شد.

خسروی اضافه کرد: در این عملیات چهار پمپ از پمپ‌های تخلیه آب با هماهنگی دریابانی با قایق‌های محلی در اختیار ناجی ۱۸ اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار داده شده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار