۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

کشتی باری حامل اتومبیل در آب‌های ژاپن غرق شد

کشتی باری حامل اتومبیل پس از برخورد با تانکر شیمیایی در آب‌های ژاپن واژگون و سپس غرق شد، در این حادثه سه نفر مفقود شدند.
کد خبر: ۸۹۹۹۹
غرق کشتی باری حامل اتومبیل در آب‌های ژاپن
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ مقامات گارد ساحلی ژاپن اعلام کردند که کشتی‌ها و هواپیما‌های این گارد در حال جستجو برای یافتن سه خدمه مفقود شدۀ یک فروند کشتی باری هستند که روز جمعه بیست و هشتم ماه می‌ پس از برخورد با یک تانکر با پرچم جزایر مارشال در آب‌های داخلی ژاپن واژگون و غرق شد.

"کاتسونوبو کاتو" وزیر ارشد کابینه ژاپن در یک کنفرانس خبری گفت: کشتی "بایاککو" در حدود ساعت ۲:۴۰ بامداد بیست و هشتم می ۲۰۲۱ پس از برخورد با تانکر شیمیایی "اولسان پایونیر" کمی پیش از نیمه شب در تنگۀ کوروشیما غرق شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۹ نفر از ۱۲ خدمه کشتی "بایاککو" توسط نیرو‌های گارد ساحلی و کشتی‌های مجاور نجات یافتند، افزود: کشتی‌های گارد ساحلی در حال تجسس برای یافتن سه دریانورد باقی مانده هستند.

وی گفت: هیچ یک از خدمه کشتی تانکر شیمیایی صدمه‌ای ندیده‌اند و هیچ‌گونه نشت مواد نفتی یا محموله شناور گزارش نشده است. سخنگوی گارد ساحلی ژاپن، این تانکر شیمیایی را به نام Ulsan Pioneer، ثبت شده در جزایر مارشال شناسایی کرد.

وی افزود: گارد ساحلی ۱۴ کشتی مخصوص گشت ساحلی و سه هواپیما تجسسی  را در راستای جستجوی گمشدگان به کار گرفته است.
مترجم: کاپیتان پرویز طوبایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار