۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

کرونای هندی در کمین بنادر ایران

کرونای هندی در کمین بنادر ایران
ارتباط مستقیم بین کارکنان بندر امام خمینی و بندر صادراتی ماهشهر با کشتی‌هایی که مبدا حرکت آن‌ها هند است می‌تواند عاملی برای ورود ویروس کرونای هندی باشد.
کد خبر: ۸۹۷۲۰
به گزارش مانا به نقل از نبض نفت، جمعی از کارکنان بندرصادراتی ماهشهر با ارسال متن زیر به این رسانه از وزارت بهداشت خواسته‌اند به دو بندر امام خمینی و بندر صادراتی ماهشهر توجه ویژه داشته باشند تا از این دو بندر ویروس کرونای هندی به کشور منتقل نشود. متن ارسالی به شرح زیر است:

کارکنان بنادر اللخصوص بندر امام خمینی و بندر صادراتی ماهشهر از وزارت بهداشت درخواست توجه ویژه جهت انجام واکسیناسیون را دارند. با توجه به اینکه بنادر ایران میزبان کشتی‌هایی از مبدأ هند هستند و احتمال انتقال این ویروس با توجه به ارتباط مستقیم خدمه کشتی با کارکنان بنادر بسیار زیاد است باید مورد توجه ویژه وزارت بهداشت قرار گیرند تا دروازه‌های ورود ویروس کرونای هندی به کشور بسته نگه داشته شود. لازم به ذکر است کارکنان اداره HSE تمام تلاش خود را در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام داده‌اند. از کارکنان اداره HSE و همه مسئولینی که در این مسیر همکاری کردند تشکر و سپاسگذاری می‌کنیم .

جمعی از کارکنان بندرصادراتی ماهشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار