۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی استان بوشهر:

دوره تخصصی مولتی روتور برای مقابله با آلودگی در بندر بوشهر برگزار شد

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های خلیج‌فارس از برگزاری دوره تخصصی مولتی روتور برای مقابله با آلودگی در بندر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۴

 

دوره تخصصی مولتی روتور برای مقابله با آلودگی در بندر بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی از افزایش تجهیزات پیشرفته برای مقابله با آلودگی نفتی در خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: با محوریت هوشمندسازی فعالیت‌های دریایی و با هدف تبدیل بندر بوشهر به بندری هوشمند، دورۀ آموزشی تخصصی مولتی روتور برای مقابله با آلودگی و پایش لحظه‌ای محدوده کانال بندر بوشهر به وسیله کوادکوپترهای پیشرفته برگزار شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با برگزاری این دوره و تأمین یک فروند مولتی روتور این امکان فراهم شد که در راستای مانیتورینگ لحظه‌ای عملیات‌های دریایی، حفاظت و پایش محیط زیست انجام پذیرفته و اقدام آنی در صورت مشاهده آلودگی‌های نفتی از کانال بوشهر صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هوشمند‌ سازی بندر بوشهر از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است این امر سبب شد در خصوص حضور مستقیم نیروی انسانی، کاهش هزینه‌ها و پایش روزانه تسهیل صورت پذیرد و امیدواریم در انشاالله شاهد عملیات مشابه در دیگر بنادر نیز خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار