۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

کویت مرز‌های خود را باز خواهد کرد

کویت مرز‌های خود را باز خواهد کرد
دولت کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور پس از اول ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی، مرز‌های زمینی و دریایی خود را باز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۱

به گزارش مانا به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت کویت روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور تصمیم خود را برای تعلیق پرواز‌ها پس از اول ماه ژانویه تمدید نخواهد کرد و روز بعد از این تاریخ، مرز‌های زمینی و دریایی خود را باز خواهد کرد.
هفته گذشته، کویت از بیم نگرانی‌ها درباره شیوع یک نوع جدید و واگیرتر ویروس کرونا، همه پرواز‌های تجاری را به حال تعلیق درآورد و مرز‌های زمینی و دریایی خود را تا اول ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی بست.
پس از نشست روز دوشنبه کابینه، که در آن وزیر بهداشت کویت تایید کرد نوع جدید ویروس کرونا تاکنون در این کشور پیدا نشده است، دولت کويت اعلام کرد که تعلیق پرواز‌ها را تمدید نخواهد کرد و مرز‌های خود را بسته نگه نخواهد داشت.
کابینه کويت تصمیم گرفت از روز شنبه دوم ماه ژانویه از ساعت نه صبح تا ساعت سه بعد از ظهر بنادر دریایی و زمینی خود را روزانه باز کند. سخنگوي کابینه اعلام کرد این تصمیمات براساس تحولات مربوط به شیوع ویروس کرونا مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار