۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

نخستین کشتی حامل ورق آهنِ ژاپن به بندرامام آمد

نخستین کشتی خط کشتیرانی N.Y.K ژاپن با ورود به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، در این مجتمع بزرگ بندری پهلو گرفت.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۲۴۵۵
نخستین کشتی حامل ورق آهنِ ژاپن به بندرامام آمدبه گزارش مانامعاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به رونق فعالیت های کشتیرانی پس از برجام اظهار داشت: در پی افزایش مبادلات بازرگانی کشورمان و استقبال خطوط کشتیرانی معتبر جهانی از این فرصت، نخستین فروند از ناوگان کشتیرانی N.Y.K ژاپن به نام ایوامی(Iwami) ، حامل ورق های عریض آهن در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) پهلو گرفته و بار خود را تخلیه کرد.
گرایلو در ادامه افزود: این کشتی پس از بارگیری محموله خود در یکی از بنادر بزرگ ژاپن، محموله خود را با این خط کشتیرانی به مقصد بندرامام خمینی(ره) حمل کرده و به این ترتیب زمینه مبادلات مستقیم و بیشتر کالا بین بنادر دو کشور فراهم شد.
معاون دریایی و بندری اظهار امیدواری کرد: در پی افزایش تردد ناوگان خطوط کشتیرانی معتبر جهانی به این مجتمع بزرگ بندری کشور، زمینه های مساعدی برای مبدل شدن منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به کانون ترانزیت کالا در شمال خلیج فارس و رونق فعالیت های بازرگانی در نیمه غربی کشور بیش از پیش مهیا شود.
شایان ذکر است، خط کشتیرانی N.Y.K ژاپن یازدهمین خط برتر کشتیرانی جهان است که حدود یک قرن سابقه فعالیت دارد و بیانیه ماموریت آن تمرکز بر مشتری گرایی و CRM است.
برچسب ها: ژاپن
ارسال نظرات
آخرین اخبار