۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

3 پروژه بندری در بوشهر به بهره برداری می رسد

همزمان با هفته دولت سه پروژه زیرساختی بندری در بوشهر با سرمایه‌گذاری 245 میلیارد ریال در بندر تجاری بوشهر مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۴۹۲۷۸
3 پروژه بندری در بوشهر به بهره برداری می رسد

محمد راستاد در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با بیان اینکه ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزایش یافته است گفت: بوشهر به‌عنوان بندری تجاری با دارا بودن پیشینه تاریخی یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری کشور است که با اجرای طرح‌های مهم توسعه‌ای ظرفیت این بندر تجاری به دو برابر افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه میزان ورودی کشتی‌های تجاری در بندر بوشهر افزایش یافته است گفت: توان عملیاتی در تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر بوشهر افزایش یافته که این مهم سبب افزایش میزان ورودی کشتی‌های تجاری به بندر بوشهر شده است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در هفته دولت سه پروژه در بندر بوشهربه بهره برداری می رسد گفت: همزمان با هفته دولت سه پروژه زیرساختی بندری در بوشهر با سرمایه‌گذاری 245 میلیارد ریال در بندر تجاری بوشهر مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد.
راستاد گفت: دراین هفته ساختمان پنجره واحد خدمات بندری، با 5 میلیاردریال اعتبار، ایستگاه آتش نشانی شماره 2 بندر بوشهر و مرکز اورژانس بوشهر با 8.5 میلیارد ریال، و دوستگاه جرثقیل دوازه‌ای با 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار