۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

دیواره جنوبی بندر نوشهر تخریب شد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از تخریب دیواره جنوبی بندر نوشهر برای استفاده مناسب شهروندان از فضای بندر خبر داد .
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۹۲۶۹
دیواره جنوبی بندر نوشهر تخریب شدبه گزارش مانا ، منوچهر تاتینا در حاشیه تخریب دیواره جنوبی بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود:در راستای تعامل هرچه بیشتر با مسئولان شهری و استفاده بهتر شهروندان و گردشگران از فضای بندر، دیوار جنوبی بندر نوشهر تخریب شد.
وی افزود : تقریباً تمام دیوار بتونی بین شهر و بندر حذف و با احداث دیوار با ارتفاع کم و با نرده سازی مناسب ، برای زیبا سازی محیط شهری اقدام شد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر هزینه احداث دیوارجدید با نرده سازی مناسب را بالغ با پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ارزش اراضی واگذار شده از سوی بندر برای کاهش مشکلات ترافیکی و توسعه فضای شهری بالغ بر سی میلیارد ریال است.
تاتینا در پاسخ به پرسشی در خصوص طرح های در دست اقدام برای توسعه بندر نوشهر اظهار داشت : در خصوص توسعه بندر نوشهر در بخش های مختلف با سرمایه گذاران متعددی مذاکره کرده ایم .
وی افزود : در سال جاری ساخت سیلوی جدید غلات و انبار چند منظوره را در دستور کار داریم بطوریکه ساخت سیلو آغاز شده و فونداسیون آن انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار