۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

بازدید رایزنان اقتصادی از بندر شهیدرجائی

هیئتی از رایزنان بازرگانی ، صنعتی و معدنی ایران با هدف آشنایی با ظرفیت های حمل و نقل دریایی هرمزگان از بندر شهیدرجایی بازدید کرد .
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۹۲۴۵
بازدید رایزنان اقتصادی از بندر شهیدرجائیبه گزارش مانا مدیرکل دفاتر نمایندگی های خارج از کشور سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه اراضی پشتیبانی ، ترمینال های کانتینری و همچنین بندرنفتی خلیج فارس از جمله اماکن مورد بازدید این هیأت 20 نفره بود گفت:این بازدید فرصتی مناسب برای آشنایی رایزنان اقتصادی با ظرفیت های لجستیکی ، گمرکی و حمل و نقل دریایی در بزرگترین بندر تجاری کشور است
رضا عباسقلی افزود: این20 رایزن اقتصادی پس از بازدید از بندر شهید رجایی و دیگر بنادر تجاری ایران از مهرماه  در کشورهای حوزه خلیج فارس ، جنوب شرق آسیا ، دو کشور آفریقایی و دو کشور اروپایی مستقر خواهند شد .
مدیرکل امور دفاتر نمایندگی های خارج از کشور سازمان توسعه تجارت ایران افزود: در صدد هستیم با معرفی این فرصت ها به رایزنان اقتصادی ، سرمایه گذاران خارجی بیشتری برای بنادر و اقتصاد کشور جذب کنیم.
بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران در 23 کیلومتری غرب بندرعباس ، سالانه ظرفیت پذیرش بیش از 88 میلیون تن کالا را دارد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار