۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی در چابهار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار با بیان اینکه زمینه‌های ‌احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی در چابهار ‌فراهم شده است، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری و احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی باید در اولویت باشد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۴۸۵۳۳
احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی در چابهار

به گزارش خبرنگار مانا،هادی اکبری صبح امر‌وز در بازدید یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان اظهار کرد: احداث کارخانه بزرگی چون پتروشیمی، شهرک صنعتی چین و نیز خودروسازی یکی از ضروریات توسعه صنعتی در شهرستان چابهار به شمار می‌رود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهارافزود: باتوجه به زیرساخت‌های موجود در شهرستان چابهار، منابع مستعد و نیروی انسانی کارآمد دسترسی به آب‌های آزاد، احداث کارخانه عظیم و بزرگ یکی از ضروریات توسعه صنعتی در شهرستان چابهار بشمار می‌رود.
این مسئول از سرمایه‌گذاری و احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی توسط بخش خصوصی با هدف توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال و کسب و کار پایدار و مفید دراین شهرستان خبر داد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان توصیه مؤکدی به بخش صنعت و معدن همه مسئولان با حمایت و پشتیبانی خود تحرک و تلاش خود را مضاعف کنند زیرا بار اصلی خروج از رکود بر عهده این بخش است.
وی همدلی،هم جهتی و پای کار بودن همه دست‌اندرکاران شهرستان و استان را زمینه‌ساز رشد و شکوفایی و رونق اقتصادی دانست و بیان کرد: عملکرد شرکت‌های بخش خصوصی بسیار اهمیت دارد و باتوجه به رقابتی که در منطقه وجود دارد باید با همدلی و هم‌جهت بودن بتوانیم بر بازار حاشیه دریای عمان دست یافته و بستر توسعه صنعتی استان را پیش از همیشه فراهم کنیم.
اکبری خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌ها و بسترهای مناسب چابهار درزمینه‌های مختلف اقتصادی فضای مناسبی برای توسعه و احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی فراهم شده است، امید آن می‌رود که این شهر را به قطب بزرگ صنعت در جنوب شرق کشور تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار