۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

راه‌اندازی دانشگاه علوم و فنون دریایی در سه شهر هرمزگان

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از پیگیری جهت اخذ مجوز راه‌اندازی دانشگاه علوم و فنون دریایی در سه شهرستان هرمزگان خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۴۴۵
راه‌اندازی دانشگاه علوم و فنون دریایی در سه شهر هرمزگانمعاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از پیگیری جهت اخذ مجوز راه‌اندازی دانشگاه علوم و فنون دریایی در سه شهرستان هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، جوانشیر کدخداپور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح راه‌اندازی این دانشگاه با حمایت و پشتیبانی استاندار تهیه شده و پیگیری لازم به منظور اخذ مجوزهای آن صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های استان هرمزگان دراین حوزه، افزود: استان هرمزگان یک استان دریایی است و باید به دور از رویکرد گذشته، بخش‌های مختلف دریایی دراین استان موردتوجه مراکز آموزش عالی باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندارهرمزگان بهره‌گیری بهتر و موثر از ظرفیت‌های آبی استان را یک امتیاز دانست و افزود: بنا داریم این دانشگاه را در شهرهای بندرعباس، ابوموسی و قشم راه‌اندازی کنیم.
کدخداپور با بیان اینکه در راستای فراگیر شدن پدافند غیرعامل استان، راه‌اندازی دانشگاه علوم و فنون دریایی با رشته‌های هواشناسی، فیزیک دریا، شیمی دریا و معدن کاوی دریا موثر است، تصریح کرد: اتاق فکر شورای پدافند غیرعامل یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه و آشنایی بهتر اعضا با پدافند غیرعامل است.
این مقام مسئول در استان هرمزگان ابراز کرد: با تشکیل اتاق فکر پدافند غیر عامل، اعضای این شورا کنکاش‌های بهتری در جهت بهبود مسائل خواهند داشت.
برچسب ها: آموزش
ارسال نظرات
آخرین اخبار