۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

انجام 15 هزار نفر ساعت گشت دریایی در گیلان

مدیر کل شیلات گیلان بر ضرورت حفظ ذخایر ماهیان استخوانی دریای خزر با عزم همگانی تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یگان حفاظت شیلات گیلان 15 هزار نفر ساعت گشت دریایی و ساحلی انجام داده است.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۴۲۴۳۴
انجام 15 هزار نفر ساعت گشت دریایی در گیلانحجت سعیدی در گفتگو با خبرنگار مانا در گیلان با اشاره به فصل مهاجرت ماهیان ارزشمند دریای خزر گفت: حفظ این ذخایر نیاز به همت همگانی دارد.
وی با اشاره به فعالیت یگان حفاظت منابع شیلات گیلان از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: از آغاز سال جاری تا تاکنون با ایجاد بستری مناسب درجهت بهره برداری از صید قانونی و پایدار در شرکتهای تعاونی پره اقداماتی صورت گرفته است.
مدیر کل شیلات گیلان افزود: یگان حفاظت منابع شیلات گیلان در راستای حفاظت از رودخانه های تحت تکثیر صید مولدین ماهیان فلسدار و مولدین خاویاری توانسته اند در سال جاری تاکنون 15 هزار نفر ساعت گشت دریایی و ساحلی را انجام دهند.
وی کشف 39 هزار و 601 رشته دام ماهیان استخوانی و خاویاری، توقیف 33 فروند قایق موتوری، کشف یک هزار و 564 قطعه ماهیان استخوانی را از جمله فعالیت یگان حفاظت متنابع شیلات گیلان در سال جاری تاکنون عنوان کرد.
برچسب ها: گشت ساحلی شیلات
ارسال نظرات
آخرین اخبار