۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

دریای خزر دریای صلح و دوستی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دریای خزر دریای صلح و دوستی است و هیچکس حق دخالت در این دریا را ندارد.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۳۲۴
دریای خزر دریای صلح و دوستی استبه گزارش خبرنگار مانا از گیلان امیردریادار حبیب ا... سیاری صبح امروز در جمع کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی با تبریک 26 فروردین گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: 26 فروردین دریادلان نیروی دریایی با ناوشکن‌های سبلان، جوشن و سهند در مقابل دشمنان یاوه‌گو آمریکایی جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی حضور در آبهای آزاد را از خواسته‌های رهبری عنوان کرد و یادآور شد:طبق فرمایش رهبری حضور در آبهای آزاد یکی از ظرفیت‌های مقابله با دشمن برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سیاری با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از رشد این نظام ، اقدامات ددمنشانه‌ای تاکنون انجام داده است گفت: تحمیل هشت سال جنگ و یا ترورها و درگیری‌های قومی از جمله اقدامات دشمنان بود که نتوانستند با انجام آنها به این انقلاب ضربه وارد کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه دشمن از طریق ورود به افکار جوانان و با جنگ نرم قصد شکست جوانان ما را دارد تصریح کرد: باید به قدری قوی شویم و به خودکفایی و پایه‌های اقتصادی محکم برسیم که دشمن در مقابل ما شکست بخورد و این جزو توانمندی‌های ما است.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم افزود: باید نشان دهیم که فرهنگ ما بالاتر از فرهنگ آنها است.

وی در ادامه به اهمیت امنیت دریاها به ویژه در دریای خزر اشاره کرد و گفت: امنیت دریای خزر به عهده کشورهای همسایه است و به هیچ عنوان به کسی اجازه دخالت و حضور در این دریا را نمی‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی با اشاره به اینکه دریای خزر دریای صلح و دوستی است خاطرنشان کرد: امنیت ناوگان شمال کشور برای حفظ منابع ایران در دریای خزر حضور دارد.

وی دریای خزر را با دیگر دریاها متفاوت خواند و ادامه داد باید برای حضور در این دریا شناسایی لازم را داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار