۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

افزایش میزان سرمایه گذاری های‌ بندری‌ در سال جاری‌

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: افزایش میزان سرمایه گذاری ها در بنادر و اتمام پروژه های عمرانی از برنامه های سال جاری است که ضرورت دارد با دقت و جدیت هر چه تمام پیگیری و اجرا شود.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۲۰۸
افزایش میزان سرمایه گذاری های‌ بندری‌ در سال جاری‌به گزارش مانا ابراهیم ایدنی افزود: لازم است مدیران بنادر استان به تمهید و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در فضایی رقابتی و ضد انحصاری بپردازند.

وی تصریح کرد: در اثر بهبود فضای کسب و کار، شاخص های اشتغال در بنادر و در نتیجه کل کشور از رشد لازم برخوردار می شود.

ایدنی سال گذشته را سالی پر از موفقیت های متعدد برای اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان عنوان و اظهار کرد: رشد شاخص های مختلف در حوزه های اشتغال، سرمایه گذاری، ترانزیت، در آمد و شاخص های عملیاتی در بخش صادرات حکایت از آن دارد که سال 92 سالی همراه با رشد و شکوفایی برای این اداره کل بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در تبیین شعار سال جاری گفت: موضوع فرهنگ باید به همت کارشناسان و متخصصان این حوزه آسیب شناسی و راهکارهای تحقق منویات معظم له تدوین و اجرایی شود.

وی افزود: موضوع اقتصاد هم در سال های اخیر همواره دغدغه خاطر مبارک مدظله العالی بوده و این مهم وظایف و مسوولیت ما را در قبال مسایل اقتصادی بویژه اشتغال سنگین تر می کند.

ایدنی همچنین افزایش میزان سرمایه گذاری ها در بنادر و اتمام پروژه های عمرانی را از دیگر برنامه های امسال عنوان کرد که ضرورت دارد با دقت و جدیت هر چه تمام پیگیری و اجرا شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار