۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷

بیشترین حوادث دریایی نوروزی در بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گقت: بیشترین حوادث دریایی نوروزی در کشور در استان بوشهر بویژه در سواحل رخ داده است.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۸۹
بیشترین حوادث دریایی نوروزی در بوشهربه گزارش مانا به نقل از ایرنا عبدالکریم شعبان زاده روز سه شنبه در بازدید از کمپ های نوروزی جمعیت هلال احمر بندرگناوه افزود: ازمجموع عملیات های انجام شده 29 مورد جاده ای، 25 مورد دریایی و 58 مورد عملیات روز کاری بود که در این عملیات ها به یکهزار و 184 نفر خدمات حضوری ارایه شد.

وی اظهارکرد: در مدت اجرای این طرح برای هموطنان حوادث ناگواری که منجر به فوت باشد رخ نداده و تنها برخی برای مداوا به مراکز درمانی انتقال و برخی دیگر سرپایی مداوا شدند.

شعبان زاده اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح که تا 17 فروردین ادامه دارد، افزایش توان امداد و نجات هلال احمر برای ارائه مطلوب ترین و سریع ترین عملیات پاسخگویی به درراه ماندگان و آسیب دیدگان در تعطیلات، ایجاد اطمینان خاطر در طول مسیر، معرفی خدمات داوطلبانه و نمایش توان امداد و نجات این جمعیت است.

وی ادامه داد: براساس آمار سازمان مرکزی جمعیت هلال احمر، بیشترین حوادث دریایی نوروزی در کشور در استان بوشهر بویژه در سواحل رخ داده که این حوادث فوتی نداشته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار