۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

امکان بازسازی همزمان 6 شناور با تناژ بالا در انزلی فراهم شد

مدیرعامل سرویس‌های حمل و نقل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امکان بازسازی همزمان 6 شناور با تناژ بالا در انزلی فراهم شد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۷۹
امکان بازسازی همزمان 6 شناور با تناژ بالا در انزلی فراهم شدمحسن بهزادفر امروز در حاشیه بازسازی کشتی 1600 تنی وفا2 در کارخانجات کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار مانا در گیلان اظهار کرد: کمبود فضای نوسازی شناورها در شمال ایران به ویژه گیلان احساس می شد.

وی به حمایت سازمان‌های ذیربط به ویژه سازمان بنادر و دریانوردی و موسسه رده بندی ایرانیان اشاره کرد و افزود: بازسازی کشتی وفا 2 همزمان با آغاز سال جدید در بندر انزلی آغاز شده است و به مدت 3 ماه به طول می‌انجامد.

این مسئول با بیان اینکه بازسازی کشتی‌ها در کارخانه کشتی سازی شهدای هفتم آذر اقدامی جاودانه برای ایمنی و امنیت کشتیرانی در دریای خزر است، گفت: پیش بینی می شود در آغاز کار 100 نفر اشتغال پایدار مستقیم و 500 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شود.

وی شناورهای دریای خزر را ویژه خواند و تصریح کرد: شناورهای دریای خزر باید قابلیت دریانوردی در رودخانه‌های روسیه را داشته باشند.

بهزادفر درباره ویژگی کشتی وفا2 خاطرنشان کرد: کشتی وفا 2 از کلاس راشا است و 44 سال سن، 90 متر طول، 13 متر عرض و یک‌هزار و 600 تن وزن دارد و مالک آن آقای نورالله نژاد است.

وی یادآور شد: این کشتی توسط بالشتک‌های هوا از دریا به ساحل هدایت شده و در این روش از حوض آب خشک استفاده نمی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار