۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

منوچهری سکاندار تاسیسات دریایی شد

غلامرضا منوچهری به سمت مدیر عامل جدید شرکت تاسیسات دریایی منصوب شد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۷۲
منوچهری سکاندار تاسیسات دریایی شدبه گزارش مانا ، روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران اعلام کرد: در نشست اخیر هیئت مدیره این شرکت که امروز دهم فروردین ماه برگزار شد، نصرت رحیمی (رئیس هیئت رئیسه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت) به عنوان رئیس هیئت مدیره و ناصر مالکی (مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت) به عنوان نایب رئیس IOEC معرفی شدند، همچنین غلامرضا منوچهری نیز به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی منصوب شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوقهای بازنشستگی در حاشیه این نشست با تاکید بر این که به دلیل توانمندی و قابلیت منوچهری، چشم انداز روشنی پیش روی صنایع تاسیسات دریایی قرار دارد، تصریح کرد: معتقدم عملکرد ایشان موجب می‌شود تعهدات عقب مانده IOEC نسبت به صنعت نفت، سامان یابد.

ناصر مالکی افزود: با سابقه مدیریتی درخشان ایشان می‌توان به جبران عقب ماندگی‌های موجود شرکت امیدوار بود.

وی که به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره IOEC معرفی شده است، تصریح کرد: با هماهنگی مناسبی که میان منوچهری و بدنه وزارت نفت، وجود دارد می‌توان به برطرف شدن معضلات کنونی شرکت امیدوار بود، زیرا این مشکلات مانع بزرگی برای توسعه روابط این مجموعه با وزارت نفت ایجاد کرده بود که برطرف شدن آنها، پیشرفت پروژه‌ها را تسهیل خواهد کرد.

مالکی با اشاره به عقب‌ماندگی موجود در مجموعه تاسیسات دریایی در شرایط کنونی، به تاخیر پروژه‌ها و به تبع آن تاخیر در پرداختها اشاره داشت و افزود: اینها بر هم تاثیر گذار است، زیرا در صورتی که پرداختها بهنگام نشود، نمی‌توان به اجرای بموقع پروژه ها امیدوار بود و از سوی دیگر پیشرفت نکردن کافی پروژه ها نیز وضع مناسبی برای پرداخت از سوی کارفرما باقی نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: شرکت تاسیسات دریایی در شرایط کنونی با این مسایل دست به گریبان است.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت، حضور منوچهری را عامل مهمی برای برطرف شدن این چالشها خواند و افزود: هماهنگی بیشتری میان بدنه شرکت نفت به عنوان کارفرما و مجموعه تاسیسات دریایی به عنوان پیمانکار ایجاد خواهد شد؛ از سوی دیگر سابقه بسیار خوب ایشان در مدیریت مگا پروژه‌ها به رضایت کارفرما از عملکرد شرکت منجر خواهد شد.

مالکی ادامه داد: تاسیسات دریایی باید متناسب با نام و برند خود عمل کند؛ امید است همگام با توسعه برند تاسیسات دریایی، در آینده نزدیک شاهد توسعه بازارهای کاری این مجموعه باشیم.

وی همچنین از وفاپور،سرپرست پیشین شرکت تاسیسات دریایی نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد که از خدمات ایشان به عنوان مدیری قابل در نظام جمهوری اسلامی در مجموعه اوپیک و به خصوص تاسیسات دریایی بهره‌گیری شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، «مدیریت ارشد شرکت پتروپارس، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیریت عامل گروه صنعتی سدید و رئیس هیئت مدیره تسدید» بخشی از سوابق کاری غلامرضا منوچهری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار