۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

اسکان اضطراری مهمانان نوروزی در بندرعباس

ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی هرمزگان اعلام کرد: با وجود بارش باران و وزش باد، تمهیدات لازم جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی در بندرعباس اندیشیده شد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۴۹
اسکان اضطراری مهمانان نوروزی در بندرعباسبه گزارش مانا از بندرعباس، طبق این اعلام، شرایط اسکان اضطراری مهمانان نوروزی در 12سالن ورزشی مهیا شده است.

عباس نوروزی، دبیر ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مانا دراین خصوص اظهار کرد: تمهیدات لازم در جلسه اضطراری کمیته بحران ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی هرمزگان که شب گذشته برگزار شد، اندیشیده شده و در بحث اسکان مسافران مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی و بارش باران در بخشهای مختلف استان و خصوصا شهر بندرعباس که تعداد زیادی مسافر را در خود جای داده، مقرر شد کلیه امکانات اداری مانند آبفای شهری و غیره جهت رفع مشکلات احتمالی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

براساس این گزارش،بیش از 12هزار اعلامیه به منظور اعلام اماکن اضطراری‌ در بوستان‌های اقامتی مسافران توزیع شده و مسافران می‌توانند به نزدیک‌ترین سالن درنظر گرفته شده مراجعه کنند.

علاوه براین، به منظور رفاه حال برخی از مسافرانی‌ که با وسائط نقلی‌ه عمومی مانند اتوبوس و قطار به بندرعباس سفر کرده‌اند تعداد 50دستگاه اتوبوس جهت جابجایی آنها به سمت سالن‌های اسکان در نظر گرفته شده است.

همچنین نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت در این شرایط در حالت آماده‌باش برای خدمات‌رسانی هستند.

سالن ورزشی خیابان طلوع، سالن 7تیر، محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی بازرگانی، سالن مدرسه بیهقی، دانشگاه پیام‌نور، کمپ زیتون، سالن برق منطقه‌ای، سالن فجر بندرعباس، مجموعه ورزشی تختی، سالن باشگاه ابومسلم، سالن سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خانه ژیمناستیک، سالن حجاب و سالن هنرستان شهیدرجایی ازجمله مکان‌های اسکان اصطراری مسافران نوروزی در شهر بندرعباس هستند.

رنجبر، مدیرکل هواشناسی هرمزگان نیز در گفتگویی با خبرنگار مانا اظهار کرد: طبق داده‌های هواشناسی استان، آسمان استان از شب گذشته ابری و بارانی است و این وضعیت تا پایان هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش سرعت باد و همچنین افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس و دریای عمان، تاکید کرد: به منظور انجام ترددهای دریایی بهتر است که تمهیدات لازم اندیشیده شود.

شایان ذکر است، هرمزگان جزو 4 استان برتر خدمات‌رسان به مهمانان و گردشگران نوروزی در نوروز امسال بوده است.
برچسب ها: نوروز
ارسال نظرات
آخرین اخبار