۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

دو انتصاب در بندر لنگه و کی‌ش

سرپرست جدید فرمانداری بندرلنگه و بخشدار جدید کیش صبح امروز منصوب شدند.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۴۳
به گزارش مانا استاندار هرمزگان" فیصل ضرغامی "را به عنوان سرپرست فرمانداری‌ بندر لنگه منصوب کرد.همچنی‌ن به پیشنهاد سرپرست فرمانداری بندرلنگه و موافقت استاندار هرمزگان "ابراهیم فرهادی‌نیا "نیز به سمت بخشدار کیش منصوب شد.

به گفته ضرغامی‌ سال 93 از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است که تلاش می کنیم تا در این مسیر حرکت کرده و سیاست های دولت تدبیر و امید را در این شهرستان اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: بخوبی به مشکلات و قابلیت های بندر لنگه که منطقه استراتژیک است واقف هستم و خدمت به مردم را بالاترین ماموریت خود میدانم که از سوی رهبر معظم انقلاب توصیه اساسی و مهم به مسولان بوده است.

بر اساس ای‌ن گزارش مسعود قانعی‌فرد پی‌ش از ای‌ن عهده دار ای‌ن سمت بود.

همچنی‌ن به پیشنهاد سرپرست فرمانداری بندرلنگه و موافقت استاندار هرمزگان"ابراهیم فرهادی‌نیا"نیز به سمت بخشدار کیش منصوب شد.

فرهادی‌نیا عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان و جزیره کیش را اولویت‌های کاری خود دانسته و در راستای رونق گردشگری در این جزیره تلاش می‌کنیم.

براساس این گزارش، پیش از این حسن‌بیگی بخشدار کیش بوده است.

کیش یکی از مناطق مهم تجاری و گردشگری کشور و بندر لنگه نی‌ز از شهرستان‌های ساحلی و بنادر مهم تجاری استان هرمزگان محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار