۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

راه اندازی گشت دریایی نوروزی در اروند رود

با راه اندازی گشت دریایی نوروزی در اروندرود ، روزانه بیش از 11 هزار و 600 نفر در این آبراه تردد می کنند.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۲۵
راه اندازی گشت دریایی نوروزی در اروند رودبه گزارش مانا مدیر اداره بنادر و دریانوردی آبادان با بیان این مطلب گفت: از ابتدای نوروز 93 تاکنون بیش از 25 هزار مسافر نوروزی با استفاده از گشت ویژه دریایی در مسیر اروندرود جابجا شدند.

"سیاوش خدابخشی" ادامه داد:امسال در دو نقطه ترمینال دریایی بندر آبادان و یادمان والفجر 8 در اروندکنار کشتی مسافربری برای انجام گشت دریایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی آبادان اظهار داشت: تاکنون مسافران استقبال بسیار خوبی از گشت دریایی در اروندرود نشان داده اند به طوری که روز به روز به جمعیت مسافران افزوده می شود.

وی از امکان افزایش ظرفیت جابجایی مسافران گشت دریایی تا روزی 15 هزار نفر خبر داد و گفت: برگزاری گشت دریایی مدیون همکاری و مساعدت مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، استاندار خوزستان و فرماندار آبادان است.

خدابخشی افزود: امیدواریم سایر دستگاه های اجرایی با همکاری با اداره بنادر و دریانوردی آبادان زمینه تبدیل بندر آبادان به مرکز گردشگری دریایی را فراهم کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی آبادان در ادامه از حضور راویان دریایی برای نخستین بار در کشتی های مسافربری خبر داد و گفت: راویان عملیات های مختلف در اروندرود از جمله والفجر 8 و جانفشانی شهدای غواص را برای مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور روایت می کنند.

وی همچنین از حضور تعدادی از مقامات کشوری و استانی در بنادر آبادان و اروندکنار و بازدید میدانی از فعالیت این بنادر در چند روز اخیر خبر داد.
برچسب ها: اروند
ارسال نظرات
آخرین اخبار