۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های لازم در بندر آزاد بوشهر فراهم است

استاندار بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در بندر آزاد بوشهر فراهم است گفت: با راه‌اندازی بندر آزاد تجاری بوشهر، تحول شگرف در حوزه اقتصاد، اشتغال و صادرات ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۳
زیرساخت‌های لازم در بندر آزاد بوشهر فراهم است
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر عبدالکریم گراوند در بازدید دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از بندر آزاد و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: زیرساخت‌های منطقه آزاد بوشهر آماده است و باید بوشهر، بندر صادرات‌محور باشد.

وی با بیان اینکه بندر آزاد بوشهر به سمت واردات کالا حرکت نمی‌کند، افزود: بندر آزاد بوشهر به هیچ وجه به سمت واردات کالا به جز در آن محدوده‌های که دارای تعریف شده قانونی است و نیاز به کالا‌های اساسی باشد حرکت نمی‌کند.

استاندار بوشهر اشاره به وجود حدود ۳۸۰ واحد اقتصادی و صنعتی فعال در منطقه آزاد بوشهر خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با اراده‌ای که در دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی است و با تصویب اساسنامه و تهیه نرم‌افزارها، قطعاً بندر آزاد بوشهر در آینده نقش خوب و ممتاز در اقتصاد استان بوشهر و کشور ایفا می‌کند.

گراوند وجود زیرساخت‌های لازم اقتصادی و بندری در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بوشهر از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صادراتی برخوردار است که با راه‌اندازی بندر آزاد تجاری بوشهر، تحول شگرف در حوزه اقتصاد، اشتغال و صادرات ایجاد می‌شود.

وی با قدردانی از توجه دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نسبت به بندر آزاد بوشهر گفت: در سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به بوشهر راهکار‌های لازم برای تسریع در راه‌اندازی بندر آزاد بوشهر بررسی می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار