۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر تقویت می‌شود

استاندار بوشهر با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر گفت: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید برای رونق فعالیت‌های خود استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۱۶۷
زیرساخت‌های شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر  تقویت می‌شود
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) رشد و توسعه شرکت صدرا را برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی دانست و اظهار داشت: یکی از راهکار‌های تقویت اقتصاد دریا محور که از برنامه‌های مهم در استان است، توجه به مسائل و مشکلات شرکت صدرا است.

وی با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر بیان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید برای رونق فعالیت‌های خود استفاده کند.

استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت تردد کشتی‌های پهن پیکر در بندر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با افزایش عمق کانال و اسکله بندر بوشهر امکان تردد کشتی‌های پهن پیکر در بندر بوشهر فراهم شده به‌گونه‌ای که اخیراً یک کشتی با ظرفیت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن در بندر بوشهر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت بندر بوشهر بی‌سابقه بوده است.

گراوند شرکت صنعتی دریایی صدرا را یک ظرفیت مهم در تولید، ساخت، اشتغال و صادرات سازه‌های دریایی دانست و خاطر نشان کرد: شرکت صدرا یک ظرفیت خاص و مهم برای تولید، اشتغال در کشور است و استان بوشهر آمادگی لازم برای کمک به این شرکت را دارد.

وی با تأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات صدرا بوشهر گفت: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف حقوقی و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در بوشهر تشکیل شود.

در این نشست سردار عبدالرضا عابد مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) از همکاری و تعامل خوب استاندار بوشهر با شرکت صدرا قدردانی کرد.

یکی از مشکلاتی شرکت صنعتی دریایی صدرا مسائل حقوقى است

مدیرعامل شرکت صدرا هم با قدردانی از تلاش استاندار بوشهر برای حل مشکلات صدرا تصریح کرد: استاندار بوشهر همواره با جدیت خاصی مسائل و مشکلات شرکت صدرا را در سال‌های اخیر پیگیری کرده است.

علی زارعی با بیان اینکه تلاش می‌شود با حل مشکلات صدرا شرکتی زیبنده قرارگاه خاتم‌الانبیا و استان بوشهر ساخته شود افزود: بی‌شک حمایت هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و استانداری بوشهر برای این مهم مؤثر است.

وی یکی از مشکلاتی شرکت صنعتی دریایی صدرا در تأخیر اجراء پروژه‌های مختلف را مسائل حقوقى دانست و بیان کرد: انتظار داریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اداری و قضایی استان بوشهر مشکلات شرکت صنعتی دریایی بوشهر حل و فصل شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار