۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

انتقاد شدید صاحبان کالا از بایدن به‌ خاطر اختلال در بنادر آمریکا

ازدحام بیش از حد کالا در بنادر و عدم تخلیه آن‌ها که زنجیرۀ تامین کالا را مختل کرده باعث شده تا صاحبان کالا طی نامۀ سرگشاده‌ای ضمن انتقاد شدید از سیاست‌های مسئولان آمریکایی خواستار دیدار با رئیس جمهور آمریکا شوند.
کد خبر: ۹۰۱۴۷
انتقاد شدید صاحبان کالا از بایدن به‌ خاطر اختلال در بنادر آمریکا
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ اختلال مداوم در زنجیرۀ جهانی کالا به علت ازدحام بیش از حد کانتینر در بنادر آمریکا یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های صنعت خرده فروشی آمریکا محسوب می‌شود.

در این ارتباط فدراسیون ملی خرده فروشی بخش خصوصی آمریکا طی  نامۀ سرگشاده‌ای ضمن انتقاد از اختلال در زنجیرۀ کالا خواستار برگزاری جلسه حضوری اعضای این فدراسیون با رئیس جمهور بایدن شدند.

"Matthew Shay" مدیر‌عامل خرده فروشان بخش خصوصی آمریکا (NRF) در زمینه ارسال نامه به رئیس جمهور گفت: اختلال در زمینۀ تامین کالا و لجستیک به ویژه ازدحام موجود در بنادر اصلی آمریکا چالش قابل توجهی را برای خرده فروشان آمریکایی ایجاد کرده است این مشکلات ماه‌ها و هفته‌هاست که ما را درگیر کرده و به کمبود موجودی کالای خرده فروشی منجر شده است. به همین جهت در حال حاضر قدرت خدمت رسانی به مشتریان را از دست داده‌ایم علاوه بر آن تأخیر تخلیه و بارگیری کالا هزینه‌های حمل و نقل و انبارداری را به شدت افزایش داده و بر خرده فروشان تحمیل کرده است.

وی افزود: در حال حاضر به جرأت می‌گویم ۹۷ درصد از خرده فروشان بخش خصوصی آمریکا به شدت تحت تأثیر تاخیر تحویل کالا در بنادر قرار گرفته‌اند در این میان کمبود کانتینر‌های خالی نیز به عنوان بزرگترین مشکل فعلی نمود پیدا کرده است.

به گفتۀ وی کمبود کالای خرده فروشی باعث افزایش قیمت این قبیل کالا‌ها شده است.

وی افزود: اعضای این فدراسیون خواستار دیدار با رئیس جمهور بایدن هستند تا درباره مشکلات موجود با ایشان مذاکره کنند تا دستور رفع اختلالات فعلی را صادر کند.

شایان ذکر است کمیسیون دریایی فدرال، شورای حمل‌ونقل جهانی، اتحادیه بین‌المللی Longshore & Warehouse و نمایندۀ بنادر آمریکا ضمن اعلام همبستگی با فدراسیون ملی خرده فروشی خواستار دیدار با رئیس جمهور در اسرع وقت شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار