۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

نرم افزار جدید رصد کشتی‌ها و صدور فوری گواهینامه‌ دیجیتالی توسط مؤسسات رده‌بندی

مؤسسه رده‌بندی DNV به نرم‌افزار جدیدی مجهز شده که می‌تواند طراحی، ساخت، بازرسی کشتی‌ها و سازه‌های دریایی را لحظه‌ای رصد کرده و غیر استاندارد بودن موارد یا قطعات مورد نیاز را به مشتریان یاد‌آوری کرده و همچنین به سرعت گواهینامه دیجیتالی صادر کند.
کد خبر: ۹۰۱۲۶
نرم افزار جدید رصد کشتی‌ها و صدور فوری گواهینامه‌ دیجیتالی توسط مؤسسات رده‌بندی
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ این ابزار دیجیتالی جدول زمانی و الزامات لازم بین کشتی‌ها و کارشناسان مؤسسه برقرار می‌کند  و کارشناسان در آنِ واحد تمامی موارد مربوط به دریافت گواهینامه‌های دیجیتالی را بر‌اساس استاندارد‌های فنّی بدون حضور کارشناسان در محل یاد‌آوری می‌کنند. از سوی دیگر کلیۀ کمبود‌های کشتی یا سازه دریایی را با مشتری در میان می‌گذارند.

"Knut Ørbeck-Nilssen" مدیر‌عامل شرکت DNV Maritime در این مورد گفت: سالهاست منتظر فرصت‌هایی هستیم تا دیجیتال‌سازی را برای مشتریان تسهیل کنیم تا آن‌ها قادر باشند تعاملات خود را با مؤسسه رده بندی و نهاد‌های نظارتی ساده‌تر کنند.

در این ارتباط با استفاده از یک ابزار جدید دیجیتالی می‌توانیم مطابق با قوانین، تمامی موارد مربوط به دریافت گواهینامه را از راه دور تنظیم کنیم، در واقع ابزار دیجیتالی به طور ۲۴ ساعته مراقب کشتی یا هر تأسیسات دریایی است.

در واقع مؤسسه رده بندی با کشتی یا تاسیسات دریایی همواره  به طور خودکار در ارتباط بوده و تمامی فعالیت‌های آن را به صورت دیجیتالی کنترل می‌کند.

"Georgios Kasimatis" مدیر امور تنظیم مقررات DNV Maritime نیز در ادامه گفت: اولین بار است که یک مؤسسه رده بندی اطلاعات را به روش ساده قابل دسترسی و خودکار به مالک و یا اپراتور نشان می‌دهد  و مالک مطلع می‌شود که کدام مقررات ناوگان بر‌اساس استاندارد فنی نیست. این ابزار جدید به گونه‌ای طراحی شده که فقط با کلیک کردن روی آیین‌نامه مشتریان می‌توانند فعالیت تمامی شناور‌های موجود در ناوگان خود را مطابق با گزینه‌های مؤسسه مشاهده کنند و بلافاصله موارد مورد نیاز را برای برآورده ساختن شرایط از موسسه رده بندی درخواست کنند یا با برطرف کردن عیوب با استاندارد‌های مؤسسه سازگار باشند.

وی در پایان گفت: ابزار دیجیتالی جدید از ۱۴ ژوئن برای کلیه مشتریان DNV قابل دسترس می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار