۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

صدور مجوز پروژه توریسم دریایی خلیج فارس

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از صدور مجوز پروژه توریسم دریایی خلیج فارس در ساحل بوشهر با حجم سرمایه گذاری ۱۴۸ میلیارد ریال با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۲

صدور مجوز پروژه توریسم دریایی خلیج فارس

محمد حسین ارسطو زاده در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به وجود ظرفیت‌های متعدد در زمینه توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر از صدور مجوز ایجاد یک مرکز گردشگری دریایی و ساحلی در این استان خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، ادامه داد: این مرکز گردشگری در ساحل شهر بوشهر و با محوریت توریسم دریایی و ساحلی با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

وی حجم سرمایه‌گذاری این پروژۀ توریسم دریایی خلیج فارس را  ۱۴۸ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه با همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

به گفته ارسطوزاده، این پروژه توریسم دریایی شامل ساخت سوییت‌های اقامتی، کافی‌شاپ، رستوران، تفریحات دریایی  و دیگر امکانات رفاهی و گردشگری است.

این مقام مسئول در استان بوشهر با اشاره به اینکه این مرکز گردشگری در یکی از بهترین نقاط ساحلی بوشهر ایجاد می‌شود، گفت: انتظار می رود این مرکز مورد استقبال بسیار گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.  

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، تصریح کرد: از سوی دیگر این پروژه می‌تواند با بکارگیری نیروهای بومی، نقش مهمی در اشتغال زایی منطقه ایجاد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار