۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

کرونا شرکت نفتی آمریکایی را به ورشکستگی کشاند

یک شرکت نفتی آمریکایی با قدمت ۱۰۳ سال که به علت شرایط ناشی از کرونا به ورشکستگی رسید‌ه در به در دنبال خریداری است تا از این وضعیت نجات یابد.
کد خبر: ۹۰۱۰۱
کرونا شرکت نفتی آمریکایی را به ورشکستگی کشاند
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ شرکت حمل و نقل Bouchard وابسته به خانواده Bouchard که در سال ۱۹۱۸ تاسیس شده بود ورشکستگی خود را به دادگاه اعلام کرد. این شرکت در صورتی‌که خریداری پیدا نشود، اخراج کارگران را که حقوق و دستمزد معوقه زیادی طلبکارند، به زودی آغاز می‌کند.

"Morton S. Bouchard III" مدیر‌عامل این شرکت در گفتگو با خبر‌گزاری‌ها اعلام کرد: از سپتامبر سال ۲۰۲۰ به علت شرایط کرونایی ورشکست شده‌ایم و متاسفانه تا کنون حمایتی مشاهده نشده به همین جهت با بدهی کلانی مواجه هستیم به گونه‌ای که از پرداخت دستمزد کارگران عاجزیم.

وی گفت: بر‌اساس پرونده‌ای که در دادگاه و ادارۀ کار نیویورک در جریان است این شرکت در جستجوی خریداری است که بتواند حداقل ۵۱ فروند شناور این شرکت را خریداری کند تا از ورشکستگی نجات یابد.

وی افزود: در صورتی‌که خریداری پیدا نشود مجبوریم نسبت به اخراج کارگران تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۱ اقدام کنیم.

 در این ارتباط گزارش خبرگزاری‌ها حاکی است سوء مدیریت و فقدان نظارت بر منابع مالی باعث ورشکستگی این شرکت شده است.

در حال حاضر شرکت Bouchard با ادعا‌های زیادی از سوی کارگرانی که دستمزد آن‌ها را پرداخت نکرده مواجه است. مدیران این شرکت منتظرند تا با فروش آن حقوق عقب افتاده کارگران را پرداخت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار