۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

شهر بندری هندیجان در وضعیت قرمز کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شهر بندری هندیجان دوباره در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۹۰۰۳۳

شهر بندری هندیجان در وضعیت قرمز کرونایی

دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این شهر بندری که  تا پیش از این در وضعیت نارنجی قرار داشت به دلیل ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

وی افزایش ترددهای غیرضروری و سفر گردشگران و مسافران به این شهر بندری را در قرمز شدن این شهر موثر دانست و افزود: هم اکنون ورودی‌های بندر هندیجان  تحت کنترل است و مسافران و گردشگران نمی توانند وارد این شهر شوند.

رئیس دانشگاه علو پزشکی اهواز در ادامه از قرنطینه مناطق ساحلی هندیجان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: قایق های گردشگری حق هیچگونه فعالیت در مناطق ساحلی ندارند.

پیش از شروع تعطیلات چند روزه اخیر، ستاد استانی مقابله با کرونا، سفر گردشگران به مناطق ساحلی خوزستان را ممنوع کرده بود.

به دستور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان به منظور جلوگیری شیوع بیشتر ویروس کرونا‌، ورود مسافران و گردشگران از استان ساحلی بوشهر به هندیجان نیز ممنوع شده است.

هم اکنون شهرهای خرمشهر، آبادان، ماهشهر، شادگان و اروندکنار در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار دارند ولی این وضعیت شکننده است.

فعالیت بنادر خوزستان کماکان بدون وقفه ولی با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و تست‌های PCR ادامه دارد و سرنشینان کشتی‌های خارجی به صورت منظم تحت آزمایش قرار می‌گیرند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار