۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

تعمیرات اساسی دو فروند شناور در مجتمع دریایی بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با همت و تلاش متخصصان بومی، دو فروند شناور پس از تعمیرات اساسی به مدار بهره برداری بازگشتند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۹۰۰۱۱
تعمیرات اساسی دو فروند شناور در مجتمع دریایی بندر امام
 
عادل دریس در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: شناور‌های اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با بهره گیری از دانش و تخصص نیرو‌های بومی پس از انجام تعمیرات اساسی در تعمیرگاه دریایی مجتمع بندری امام، دوباره وارد مدار بهره‌برداری شدند.

وی اظهار داشت: یدک‌کش احد از شناور‌های ملکی اداره کل بنادر و دریانوردی پس از اصلاح و تعمیر سیستم آب‌بندی هر دو محور رانش (shaft sealing) و همچنین انجام تعمیرات اساسی هر دو موتور اصلی و وینچ سینه به همت راهبر تعمیرگاه دریایی این مجتمع بزرگ بندری و با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیرو‌های بومی تحت نظر دستگاه نظارت واحد فنی با گذراندن موفقیت آمیز تسـت در دریا (sea trial) در چرخه عملیات قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: شناور قیام ۵ از دیگر شناور‌های ملکی این اداره کل نیز پس از انجام تعمیرات اساسی موتور‌های رانش با اهتمام نیرو‌های متخصص و مجرب بومی شاغل تحت نظارت اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی با انجام تست به چرخه عملیاتی پیوست.

اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان دارای مرکز مجهز امداد و نجات دریایی با بهره گیری از چندین شناور یدک کش و اطفا حریق است.

مدیریت اداره کل بنادر ودریانوردی خوزستان در مجتمع بندری امام واقع شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار