۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
در نشست مدیرعامل شرکت کشتیرانی حمل فله با کارکنان مطرح شد:

توسعه ناوگان فله‌بر طبق برنامه پنج ساله توسعه/ مشتری مداری و جانشین پروری ارکان اصلی شرکت حمل فله

توسعه ناوگان فله‌بر طبق برنامه پنج ساله توسعه/ مشتری مداری و جانشین پروری ارکان اصلی شرکت حمل فله
نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: این شرکت در برنامه‌ای پنج ساله قصد دارد نسبت به نوسازی ناوگان فله و افزایش تناژ و سایز کشتی‌ها و سفارش شناور‌های ۳۰ هزار تنی و... اقدام کند تا بتواند سهم به سزایی از حمل محمولات فله در جهان داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴
به گزارش خبرنگار مانا، کاپیتان عبداله حسومی که در دیدار با کارکنان این شرکت سخن می‌گفت: با بیان اینکه بازرسی و نظارت فنی بر ناوگان و شناور‌های این شرکت علی‌رغم هزینه بر بودن، به طور مستمر و دقیق در حال انجام است، تاکید کرد: شناور‌هایی که نیاز به داک خشک و تعمیرات ادواری داشته اند به نوبت تحت این عملیات قرار گرفته اند که البته ۶۰درصد تعمیرات در داخل ایران انجام شده و در سال جاری نیز قصد بر این است، تعداد دیگری از شناور‌های این شرکت تحت تعمیرات ادواری قرار گیرند.
وی یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را توسعه ناوگان برای حضور در بازا‌های جهانی اعلام کرد و افزود: این شرکت در برنامه‌ای پنج ساله قصد دارد نسبت به نوسازی ناوگان فله و افزایش تناژ و سایز کشتی‌ها و سفارش شناور‌های ۳۰ هزار تنی و... اقدام کند تا بتواند سهم به سزایی از حمل محمولات فله در جهان داشته باشد.
وی از دیگر اهداف اجرای برنامه پنج ساله در شرکت تحت مدیریت خود را بازتعریف ارتباط با مشتریان از طریق ابزار‌ها و روش‌های نوین دانست و خاطرنشان کرد: رعایت حقوق مشتریان اساس هر بنگاه اقتصادی است، بنابراین جبران خسارت مشتری و احساس مسئولیت در این امر موجب رضایت و حفظ صاحبان کالا می‌شود و چنانچه این امر هر چه بیشتر تقویت شود، پیشرفت و رشد و تعالی آن سازمان محقق خواهد شد.
وی انسجام سازمانی را یکی از ضروریات دستیابی به اهداف سازمان ارزیابی کرد و گفت: همه معاونت‌ها و امور عملیاتی شرکت حمل فله از جمله معاونت‌های فنی، بازرگانی، مالی، دفاتر و... از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردارند به طوری‌که هر معاونت تکمیل کننده فعالیت معاونت و امور دیگر است لذا از تمامی نیرو‌های متخصص شرکت تقاضا دارم با تلاش مضاعف و افزایش بهره وری و کسب درآمد بیشتر، نسبت به ارتقاء سهم ناوگان این شرکت در حمل محمولات جهانی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه اظهارات خود با تاکید مجدد بر موضوع مشتری مداری، ضمن قدردانی از اقدامات معاونت بازرگانی شرکت حمل فله در این زمینه؛ امور بازاریابی و مارکتینگ را پیشانی و سنگر اصلی فعالیت این شرکت برشمرد و ادامه داد: مشتری مداری از ارکان اصلی این امور است که نیازمند اشخاصی با بهره هوشی و هوش هیجانی بالا است به همین علت لازم است که توان برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از متخصصین در بخش مارکتینگ و ارتباط مؤثرتر با مشتریان و صاحبان کالا تقویت شود چرا که مشتری سرمایه اصلی و مهم شرکت محسوب می‌شود.
کاپیتان حسومی به جایگاه و دپارتمان CRM در این شرکت نیز اشاره داشت و در این رابطه گفت: حفظ جایگاه مشتری و راه اندازی CRM از ضروریات فعالیت امور بازاریابی در معاونت بازرگانی شرکت حمل فله محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: البته مدیریت ارتباط با مشتریان هم اکنون به شکل سنتی و با توجه به ماهیت کار شرکت حمل فله در حال انجام است، اما سعی بر این است با راه اندازی واحد CRM نسبت به ارتقاء روش‌های حفظ و ارتباط با مشتری و رعایت بیشتر حقوق صاحبان کالا اقدام شود.
نائب رئیس هیئت مدیره شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در ادامه این نشست ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت معاونت مالی در وصول مطالبات این شرکت، تصریح کرد: عملکرد بخش مالی در پیگیری مطالبات از مشتریان شرکت حمل فله در شرایط تحریم و محدودیت‌های بانکی ارزشمند است لذا ارتباط تنگاتنگ با معاونت بازرگانی این شرکت برای وصول مطالبات بیشتر، منتج به نتایج بهتر خواهد شد.
وی کارکنان متخصص را سرمایه اصلی شرکت دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ و رعایت حقوق پرسنل، اظهار کرد: شایسته سالاری و جانشین پروری چه در سطوح مدیریتی و چه در سطح کارکنان از ضروریات این شرکت است و باید هر چه بیشتر تقویت شود.
کاپیتان حسومی در پایان، به چند عنصر مهم در بحث نیروی انسانی متخصص اشاره کرد و گفت: آموزش‌های تخصصی ضمن خدمت، حفظ و نشاط سازمانی، اخلاق‌مداری، ترویج روحیه توکل و رضایت خداوند، رشد تعالی سازمانی و مشارکت در ارائه پیشنهاد‌ها و روحیه نقدپذیری، استفاده از مهارت شغلی و تجربیات نیروی انسانی پیشکسوت، تفکر سیستمی استراتژیک و چشم انداز آینده و ... از جمله موارد بسیار مهم در رشد و تعالی یک بنگاه اقتصادی است که باید نسبت به تقویت آن‌ها اقدام کرد.
توسعه ناوگان فله‌بر طبق برنامه پنج ساله توسعه/ مشتری مداری و جانشین پروری ارکان اصلی شرکت حمل فله
ارسال نظرات
آخرین اخبار