۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

تغییرات در علائم کمک ناوبری در کانال دسترسی بندر شهید کلانتری چابهار

تغییرات در علائم کمک ناوبری در کانال دسترسی بندر شهید کلانتری چابهار
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ایجاد تغییرات و جابه‌جایی چهار فروند بویه به منظور بالا بردن سطح ایمنی تردد‌های دریایی در محدوده کانال دسترسی بندر شهید کلانتری و برنامه ریزی در خصوص ایمنی شناور‌های سنتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی، درباره جابه‌جایی چهار فروند بویه در کانال دسترسی بندر شهید کلانتری چابهار افزود: با تغییرات ایجاد شده در بستر کانال، لازم بود تغییراتی در علائم کمک ناوبری این محدوده صورت گیرد که به این منظور اداره ایمنی و حفاظت دریایی بندر چابهار نسبت به استقرار دو فروند بویه جدید و جابه‌جایی دو فروند دیگر از بویه های موجود اقدام کرد.
ابراهیمی همچنین از طراحی و برنامه ریزی برای ارتقاء ایمنی دریانوردی در آبراه‌ها و کانال های دسترسی و تردد شناورهای صیادی در سال ۱۴۰۰ با هماهنگی با ارگان های ذی‌ربط و جلسات برگزارشده خبر داد.

 وی گفت: در همین راستا این اداره کل، نسبت به ایجاد کانال دسترسی مناسب و مجهز به علائم کمک ناوبری در بندر صیادی هفت تیر شهرستان چابهار اقدام که روند اجرای عملیات لایروبی این کانال در حال برنامه ریزی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار