۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در بندرامام/ دریانوردان مبتلا به کرونا تحت قرنطینه کامل هستند

رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در بندرامام/ دریانوردان مبتلا به کرونا تحت قرنطینه کامل هستند
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تمام پروتکل های بهداشتی و اقدامات احتیاطی به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق دریا در مبادی ورودی بنادر خوزستان رعایت می شود.
کد خبر: ۸۹۸۷۷
به گزارش مانا، عادل دریس با اشاره به اینکه کلیه کشتی‌های  ورودی از مبدأ بنادر کشورهای هند و برزیل و یا کشتی‌هایی که دارای خدمه هندی یا برزیلی هستند، در بدو ورود به آب‌های استان خوزستان متوقف و توسط تیم‌های قرنطینه‌ شبکه بهداشت و درمان شهرستان از طریق انجام تست‌های دقیق کنترل می‌شوند تا از ورود هر نوع بیماری مسری به ویژه گونه‌ی جهش یافته‌ی ویروس کرونا  جلوگیری شود.
وی اظها داشت: روز گذشته یک فروند کشتی از مبدأ اروپا  و دارای خدمه‌ هندی مورد کنترل قرار گرفت و چهار نفر از خدمه‌ آن با تست مثبت به ویروس کرونا شناسایی شدند.
دریس افزود: کشتی مذکور در فاصله ۷۰ کیلومتری از  مجتمع بندری به طور کامل قرنطینه شده تا پس از اجرای کامل  شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اطمینان از سلامتی بیماران و دیگر خدمه کشتی توسط تیم قرنطینه‌‌ شبکه بهداشت و درمان، مجوز ورود به بندر صادر شود.
مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام با تأکید بر اجرای اصول شیوه‌نامه های بهداشتی در برخورد با موارد مشکوک خاطرنشان کرد: تردد خدمه‌ کشتی به اسکله و همچنین تردد عوامل تخلیه و بارگیری به کشتی ممنوع است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار