۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
در پیام دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات و ارتباطات راه دور به مناسبت روز جهانی مخابرات تأکید شد؛

ضرورت سرعت‌بخشیدن به تحول دیجیتال در کسب‌ و کارها

ضرورت سرعت‌بخشیدن به تحول دیجیتال در کسب‌ و کارها
دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات و ارتباطات راه دور در پیامی به مناسبت روز جهانی جامعه اطلاعات و مخابرات با شعار «سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز»، تصریح کرد: اکنون فرصت مناسبی است تا جهان در جهت ایجاد تحول دیجیتال در تمامی زمینه‌های کسب‌وکار و کلیه لایه‌های زندگی افراد متحد شود.
کد خبر: ۸۹۸۷۶
به گزارش مانا، در پیام هولین ژائو؛ دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات و ارتباطات راه دور چنین آمده است: به لطف فنّاوری‌های ارتباطات و اطلاعات، جامعه ما دستخوش تحول دیجیتال شده است و اکنون شاهد ظهور جوامع اطلاعات و اقتصاد دیجیتال هستیم. جوامع اطلاعات به عنوان یکی از خطوط دفاعی دربرابر بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ به وجود آمده‌اند و موارد بسیاری از موفقیت را در این زمینه مشاهده می‌کنیم که از اهمیت حیاتی فنّاوری‌های ارتباطات و اطلاعات و نابرابری‌های عمیق دیجیتال در داخل کشورها و میان کشورهای مختلف حکایت دارد.
سازمان ITU مناسبت روز جهانی جامعه اطلاعات و مخابرات را غنیمت می‌شمارد تا جهان را در جهت ایجاد تحول دیجیتال در تمامی زمینه‌های کسب‌وکار و کلیه لایه‌های زندگی افراد متحد کند. این فرصتی است که راهبردهای ملی در خصوص توسعه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات را تقویت، سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات موثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در زمینه فنّاوری‌های ارتباطات و اطلاعات و مهارت‌های دیجیتال را اعمال و خدمات خود را با استفاده از فناوری‌های جدید و ضروری برای اقتصاد دیجیتال، به‌روزرسانی کند.
این نقطه از تاریخ نیازمند همکاری و مشارکت است، از این‌رو از اعضای این سازمان و سایر ذی‌نفعان دعوت می‌کنم اقدامات خود در جهت استفاده از فنّاوری‌های ارتباطات و اطلاعات برای پیشبرد برنامه اقدامات WSIS، دستور کار ITU Connect ۲۰۳۰، اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، و شعار کنفرانس جهانی توسعه مخابرات ۲۰۲۱، با مضمون «مرتبط ساختن همه برای دستیابی به توسعه پایدار» ادامه بدهند، تا هیچ فرد یا کشوری از این تحول سریع دیجیتال محروم نماند. 
در کنار موفقیت‌ها و دستاوردها، چالش‌ها و درس‌های آموخته خود را نیز با ما در میان بگذارید، تا ما  بتوانیم در سازمان ITU، آنها را در جایگاهی شایسته در طول مراسم روز جهانی جامعه اطلاعات و مخابرات ۲۰۲۱، و تحت شعار «سرعت‌بخشیدن به تحول دیجیتال در دوران چالش‌برانگیز» به اطلاع جامعه جهانی برسانیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار