۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

رونمایی از بزرگترین کشتی بیمارستانی در چین

کارخانه کشتی‌سازی Tianjin Xingang چین بزرگترین کشتی بیمارستانی را با نام Global Mercy به زودی روانۀ آب‌های بین‌المللی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۷
رونمایی از بزرگترین کشتی بیمارستانی در چین
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این کشتی در اولین سفر خود رهسپار بندر روتردام شده و از آنجا مأموریت خود را به بندر سنگال ادامه می‌دهد.

 بر اساس این گزارش "Jim Paterso" مشاور اجرایی Mercy Ships در این زمینه گفت: عملیات اجرایی ساخت این کشتی از سال ۲۰۱۶ آغاز شده و ۱۴ شریک فعال برای ساخت این کشتی با هم همکاری کردند.

"ریکارد اولسون" مدیر پروژۀ شرکت Stena RoRo سوئد نیز که در ساخت این کشتی همکاری داشته است، گفت: این کشتی بر اساس استاندارد‌های بین‌المللی برای کمک به کشور‌های محروم ساخته شده و تا کنون ۶۰۰ داوطلب از سراسر جهان برای کمک در ارائه خدمات  پزشکی و بهداشتی به مناطق مختلف جهان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی یاد‌آور شد: کشتی دارای ۲۰۰ تخت بیمارستانی، آزمایشگاه و انواع کلینیک‌های مورد نیاز است که می‌تواند به ۹۵۰ نفر خدمات ارائه دهد. همچنین این کشتی ۶۴۰ خدمه را در خود جای می‌دهد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۳ درصد جمعیت آفریقای جنوبی به مراقبت‌های پزشکی نیاز دارند و همه گیری کرونا جمعیت قاره آفریقا را در تنگنا قرار داده است به همین جهت اولویت اصلی خدمات رسانی به مردم آفریقای جنوبی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار