۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

اجرای ۱۶ طرح پژوهشی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: سال گذشته ۱۶ طرح پژوهشی و تحقیقی داخلی در این دانشگاه انجام شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۹۸۱۷
اجرای ۱۶ طرح پژوهشی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
 
دکتر منصور زراء‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مانا افزود:همچنین ۲۳۷ مقاله پژوهشی در این دانشگاه منتشر شد که از این بین، ۹۷ مقاله در مجلات بین‌المللی، ۸۶ مقاله در مجلات ISC و ۵۴ مقاله نیز در همایش‌های داخلی و خارجی به انتشار درآمده است.

وی گفت:همچنین سه طرح پژوهشی دانش‌بنیان در دانشگاه اجرا شد و تعداد ۴۰ کارگاه آموزشی پژوهشی در دانشگاه برگزار شد و در نهایت این دانشگاه مجری یک کنفرانس ملی هم بود.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه در سال ۹۹ شاهد برگزاری برنامه‌های ملی نظیر نمایشگاه ملی جهش تولید دانشجویی با مشارکت ۶۷ دانشگاه بودیم که دانشگاه ما به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه منتحب کشور در بازارچه تولیدات دانشجویی انتخاب شد ادامه داد: دانشگاه در سی‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور رتبه دوم را به دست آورد، رتبه برگزیده در هشتمین جشنواره ملی رویش، رتبه اول در جشنواره فرهنگی ادبی دانشگاهیان کل کشور در بخش فیلم کوتاه نیز از دیگر رتبه‌های کسب شده هستند.

وی با اشاره به آخرین دستاورد‌های دانشگاه از سال‌های گذشته اظهارداشت: در بخش آموزشی، در مجموع ۲ هزار و ۵۳۰ دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۲ هزار و هشت دانشجو در مقطع کارشناسی، ۴۳۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۸۶ دانشجو نیز در مقطع دکتری و در ۴۱ رشته تحصیل می‌کنند.

دانشگاه علومو فنون دریایی خرمشهر در سال ۱۳۸۲ پس از انتزاع از دانشگاه شهید چمران اهواز از دانشکده علوم دریایی و به دانشگاه علوم و فنون دریایی ارتقا یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار