۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

تشدید تدابیر کرونایی در بنادر هندیجان

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: برای مقابله با ورود کرونا از طریق تجارت دریایی ضوابط بهداشتی در این مناطق تشدید یافته و ملوانان تنها با تست منفی حق ورود به هندیجان دارند.
کد خبر: ۸۹۸۰۶

تشدید تدابیر کرونایی در بنادر هندیجان

به گزارش مانا، علی بویری اظهار داشت: برای مقابله با ورود کرونا از مسیر تجارت دریایی، در سواحل و بنادر شهرستان هندیجان تدابیر شدید کرونایی اتخاذ شده است.

وی افزود: در هندیجان دو بندر تجاری وجود دارد و برای مقابله کرونا در این بنادر افراد و ملوانان قبل از ورود تست کرونا دارد و کسانی که تست کرونا منفی دارند، حق ورود خواهند داشت.

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: یکی از مبادی ورودی دریایی به استان خوزستان از مسیر استان بوشهر، ایستگاه بازرسی امامزاده عبداله است که با همکاری وزارت بهداشت در این مسیر تدابیر مناسبی بهداشتی اتخاذ شده است.

وی افزود: بسیاری از ملوانانی که وارد استان خوزستان می شوند با کشورهای خلیج فارس ارتباط دارند و برای همین منظور و برای مقابله با کرونا به طور مستر افراد پایش می شود.

شهرستان هندیجان یکی از شهرهای ساحلی و بندری استان خوزستان است که دارای دو بندر مهم تجاری است. این شهر از نظر وضعیت کرونایی در وضع زرد قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار