۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

رشد ۱۹ درصدی جابه‌جایی کالا از بندر امام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور جلوگیری از انتقال گونه جدید کرونا از کشتی‌های خارجی به داخل کشور، همه شیوه نامه‌های بهداشتی در پایانه بندر امام رعایت می‌شود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۹۸۰۰
رشد ۱۹ درصدی جابه‌جایی کالا از بندر امام
 
 غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: در فروردین‌ماه سال جاری ۹۶۲ هزار و ۹۱۵ تن کالای اساسی از بندر امام به سایر نقاط کشور جابه‌جا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: این حجم کالا‌های اساسی توسط ۳۹ هزار و ۱۲۳ دستگاه کامیون از پایانه بار بندر امام به سراسر کشور جابه‌جا شده است که نسبت به فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ نشان‌دهنده رشد ۱۹ درصدی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به دغدغه‌های موجود در خصوص پهلوگیری کشتی‌های حامل کالا از بندر امام، همچون روال گذشته تمام پروتکل‌های بهداشتی در پایانه بار این بندر رعایت می‌شود.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه روند حمل کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) طبیعی است خاطرنشان کرد: با تلاش رانندگان، تمام کالا‌ها از جمله کالا‌های اساسی بدون هیچ توقفی، در حال جابه‌جایی از این بندر هستند و این روند نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همزمان حمل کالا‌های اساسی از طریق ناوگان ریلی نیز از بندر امام در حال افزایش است.

حدود ۸۵ درصد کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر امام وارد می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار