۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

انتصاب سرپرست منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند

حسین گروسی با حکم حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به عنوان سرپرست منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند منصوب شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۹۶۷۲
انتصاب سرپرست منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند
به گزارش خبرنگار مانا، پیش از این اسماعیل زمانی به مدت پنج سال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند بود.
مومنی در این حکم انتصاب سرپرست منطقه آزاد اروند آورده است "با توجه به تفویض اختیار رییس جمهوری و در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ. صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای صیانت از شرایط مالی و اداری و تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت هیئت مدیره، به موجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند منصوب می‌شوید.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ابراز امیدواری کرد است با توجه به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یاد شده با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی تمام همکاران سازمان منطقه، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه در طول خدمت نقش موثر و سازنده‌ای ایفا کنید.

گروسی، پیش از این مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برعهده داشت.

منطقه آزاد اروند از بهمن ماه سال ۱۳۸۴ فعالیت تجاری و اقتصادی خود را در محدوده‌ای به وسعت ۱۷ هزار هکتار در مناطقی از شهر‌های بندری خرمشهر، آبادان، جزیره مینو و بخش‌هایی از سواحل شرقی اروندرود آغاز کرد.

از زمان تأسیس منطقه آزاد اروند تاکنون هفت مدیرعامل مسئولیت این منطقه آزاد را برعهده داشته‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار