۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

کمپینگ گردشگری ساحلی بندر چارک راه اندازی شد/ بندر چارک دروازه اصلی ورود به کیش

 کمپینگ گردشگری ساحلی بندر چارک به منظور رفاه بیشتر برای گردشگرانی که قصد سفر از این بندر به جزیره کیش را دارند با صرف مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار احداث و راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴
کمپینگ گردشگری ساحلی بندر چارک راه اندازی شد/ بندر چارک دروازه اصلی ورود به کیش
 
رضا برومند در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اهمیت بندر چارک در جابه‌جایی مسافران ورودی به استان هرمزگان به جزیره کیش، اذعان داشت: طی سال‌های اخیر شاهد افزایش زیرساخت‌های گردشگری در این بندر بوده‌ایم.

مدیر سابق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، با تأکید بر اینکه بندر چارک یکی از مهمترین دروازه‌های ورودی سرزمین اصلی به جزیره کیش محسوب می‌شود، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این بندر مورد توجه ویژۀ اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واقع شده است.

برومند تاکید کرد: به منظور افزایش رفاه گردشگران ورودی به بندر چارک، احداث کمپینگ گردشگری در ساحل این بندر در دستور کار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: قبل از ایام نوروز کمپینگ گردشگری ساحلی بندر چارک به منظور رفاه بیشتر برای گردشگرانی که قصد سفر از این بندر به جزیره کیش را دارند و صرف مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار احداث و راه اندازی شد.

وی تاکید کرد: در واقع این کمپینگ گردشگری به عنوان استراحتگاهی استاندارد برای گردشگرانی که قصد سفر دریایی به جزیره کیش را دارند، محسوب می‌شود و نقش بسیار مهمی را در رضایت گردشگران به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول در استان هرمزگان، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه امکانات گردشگری شاهد افزایش میزان گردشگران ورودی به این بندر زیبا در ساحل خلیج فارس باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بندر چارک به دلیل حجم زیاد مسافر در تمام فواصل زمانی کشتی برای رفت و آمد وجود دارد و بیشترین تردد کشتی‌ها از بندر چارک به کیش انجام می‌شود، خاطرنشان ساخت: کسانی‌که با خودروی شخصی خود می‌خواهند به کیش سفر کنند می‌توانند برای ورود به جزیره از لندینگ‌کرافت‌ها استفاده کنند.

مدیر سابق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، تصریح کرد: فاصله دریایی بندر چارک تا جزیرۀ کیش حدود ۳۲ کیلومتر است که با شناور‌های مخصوص حمل خودرو حدود دو و نیم ساعت به طول خواهد انجامید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار