۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

تمدید گواهینامه‌های دریانوردان توسط دولت سنگاپور

دولت سنگاپور اعلام کرد اعتبار گواهینامه‌های مهارت، شایستگی، آموزش و شناسنامه‌های صادر شده توسط کشورها را به علت ادامه روند ویروس کرونا تمدید می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۵۳
تمدید گواهینامه‌های دریانوردان توسط دولت سنگاپور
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، اداره بندری و دریایی سنگاپور (MPA) اعلام کرد: با توجه به اینکه سازمان بین‌المللی دریانوردی در سال ۲۰۲۰ طی بخشنامه‌ای اعلام کرد که در دوران کرونا گواهینامه‌های مربوط به دریانوردان توسط کشور‌ها تمدید شود به همین جهت این کشور نسبت به تمدید گواهینامه‌ها البته به شرط داشتن تاییدیه‌های لازم اقدام می‌کند.

بر این اساس دریانوردانی که نیاز به تمدید گواهینامه دارند باید ضمن پُر کردن فرم اظهارنامه مربوط درخواست خود را به آدرس MPA) COC@mpa.gov.sg) و یا IMDA) info@imda.gov.sg) ارسال کنند تا در اسرع وقت نسبت به تمدید گواهینامه به شرط داشتن شرایط لازم توسط دریانورد، اقدام شود.

بر اساس اطلاعات صادره از سوی اداره دریایی و بندری سنگاپور پس از تمدید اعتبار، گواهینامه الکترونیکی برای متقاضیان صادر می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که دریانوردانی که قصد دارند گواهینامه‌های خود را قبل از انقضای اعتبار تمدید کنند باید نسبت به اعتبار‌سنجی و تمدید گواهینامه‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار