۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

یک فروند شناور تفریحی در آب‌های کیش به آب اندازی شد

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از راه اندازی یک فروند شناور تفریحی مدرن با ظرفیت ۲۵۱ نفر در آب‌های جزیره کیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸
یک فروند شناور تفریحی در آب‌های کیش به آب اندازی شد
 
خسرو نشان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی یک فروند شناور تفریحی مدرن با ظرفیت ۲۵۱ نفر در جزیره کیش به آب اندازی شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، یادآور شد: به غیر از این شناور، در حال حاضر ۴ فروند شناور تفریحی دیگر در آب‌های جزیره کیش با دور شدن چند مایلی از ساحل جزیره در مسیر مشخص  به گردشگران خدمات گشت دریایی ارائه می‌دهند.

وی در ادامه گفته‌های خود تصریح کرد: شناور تفریحی جدید تنها شناوری است که خدمات گشت دریایی دور جزیره را به طور کامل انجام می‌دهد که از این نظر نقش مهمی در رونق هر چه بیشتر گردشگری جزیره ایفا خواهد کرد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان ساخت: مدت زمان گشت دریایی دور جزیره کیش، دو ساعت به طول می‌انجامد.

به گفته وی، در شناور مذکور خدمات پذیرایی و تفریحی نیز به گردشگران ارائه می‌شود تا ساعات مفرحی  را  به گشت دریایی بپردازند.

نشان یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم اکنون شناور‌های فعال در جزیره کیش با ۴۰ درصد ظرفیت به گردشگران خدمات گشت دریایی را ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه با شیوع کرونا در کشور، گردشگری جزیره کیش به دلیل مدیریت ویژه همچنان رونق دارد، اذعان داشت: همین امر باعث شده تا میل سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در بخش توریسم جزیره بیش از پیش افزایش یابد.

وی عنوان کرد: هم اکنون تعداد زیادی سرمایه گذار بخش خصوصی برای خرید و به کارگیری شناور تفریحی در جزیره متقاضی هستند، اما به دلیل زیاد بودن سرمایه گذاران، سازمان منطقه آزاد کیش بنا بر اولویت بهترین گزینه‌ها نسبت به انتخاب سرمایه گذاران اقدام می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار