۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

نجات چهار گردشگر از غرق شدن در آب‌های ساحلی بوشهر

نجات چهار گردشگر از غرق شدن در آب‌های ساحلی بوشهر
رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر گفت: چهار گردشگر دختر که در هنگام قایقرانی در آب‌‏‎های خلیج فارس در ساحل بندر بوشهر بر اثر مواجی و تلاطم دریا دچار مشکل شده بودند با کمک مرکز امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی این استان از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۸۹۵۰۱

به گزارش مانا، مهدی زارعی روز افزود: با توجه به عمق کم آب در محدوده دهکده گردشگری بوشهر باید قایق ویژه این سطح از آب برای نجات قایقران اقدام کند که به علت نبود قایق نجات، این گردشگران با مشکل مواجه شدند.

وی بیان کرد: در کمبود امکانات دستگاه‌‎های امدادی هیات قایقرانی بوشهر برای نجات گردشگران از مرکز امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر درخواست کمک کرد که این اداره با تجهیزات خود موفق به نجات این چهار گردشگر دختر شد.

زارعی با قدردانی از واحد امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: سایر دستگاه‌های مربوط به امداد و نجات، قایق موتوری ویژه برای نجات قایقرانان نداشتند که این کمبود منجر به بلاتکلیفی چند ساعته گردشگران در دریا شد.

وی اظهار کرد: درحالی که هواشناسی بوشهر پیش‎‌بینی کرده بود از روز شنبه خلیج فارس با وزش بادهای شدید مواج و متلاطم خواهد شد، این گردشگران در شرایط نامناسب دریا به آب زدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار