۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

فعالیت کلوپ‌های دریایی مازندران در ایام نوروز

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، گفت: تفریحات دریایی در تمام ۱۵ شهرستان ساحلی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گردشگران نوروزی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۴
فعالیت کلوپ‌های دریایی مازندران در ایام نوروز
 
سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به حجم بالای ورود گردشگران نوروزی به استان مازندران، اظهار داشت: از آنجا که شهرستان‌های ساحلی مقصد اصلی بخش اعظم گردشگران ورودی به استان مازندران محسوب می‌شود، لذا سعی می‌شود خدمات تفریحی به گردشگران ورودی به سواحل ارائه  شود.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، گفت: تفریحات دریایی در تمام ۱۵ شهرستان ساحلی استان به گردشگران نوروزی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: تمام خدمات تفریحی در کلوپ‌های دریایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

فرزانه در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد: نظارت کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر عملکرد کلوپ‌های تفریحات دریایی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در استان مازندران یادآور شد: در کلوپ‌های دریایی مازندران خدماتی، چون جت‌اسکی، پاراسیلینگ، اسکی روی آب، قایق سواری و شاتل دریایی به گردشگران و علاقه‌مندان به تفریحات و ورزش‌های دریایی ارائه می‌شود.

وی در ادامه به پروژۀ بزرگ ساخت ۱۶۵ اسکله تفریحی در استان مازندران اشاره کرد و بیان داشت: یکی از این اسکله‌ها که مهر ماه سال گذشته در رامسر به بهره برداری رسیده بود در نوروز ۱۴۰۰ به گردشگران خدمات تفریحات دریایی ارائه می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار